ГоловнаГРОМАДЯНАМКОНСУЛЬТАЦІЙНІ ПУНКТИ ПРИ ОРГАНАХ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ
 Версія для друку

 

 

Консультаційні пункти є осередками просвітницько-інформаційної роботи і пропаганди знань серед населення відповідної адміністративної території з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях.

Інформаційно-просвітницька робота з питань поведінки в умовах надзвичайних ситуацій організовується місцевими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, в тому числі через утворені при них консультаційні пункти, та передбачає:

     Консультаційні пункти створюються і діють в межах територій, що ними обслуговуються, а саме: 

Загальне керівництво консультаційним пунктом здійснює голова органу місцевого самоврядування, керівник організації, на базі якої створено пункт. 

Інструктори консультаційних пунктів при органах місцевого самоврядування безпосередньо займаються просвітницько-інформаційною роботою і пропагандою знань цивільного захисту серед населення.

 

КЕРІВНІ ДОКУМЕНТИ:

 

 

 

 

ДЛЯ ІНСТРУКТОРІВ КП

 

 

ЗРАЗКИ ДОКУМЕНТІВ:

 

Права та обов’язки  громадян у сфері ЦЗ;

Розпорядження:      - Про підсумки і завдання;   - Організація і ведення ЦЗ;

Документи консультаційного пункту:

Тематика;

Список працівників КП;

Розпорядження про створення КП;

Розпорядок;

Положення про КП;

План роботи КП;

Обов’язки  консультанта КП;

Обов’язки ІКП;

Журнал обліку консультацій;

Графік консультацій;

Пам’ятки для  населення;

 

 

ЗРАЗКИ СТЕНДІВ:

 

kp-STEND2-15-03-2018.jpg

Доска оголошень  (приклад  980 х 750)

 

kp-STEND1-15-03-2018.jpg

ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВИЙ СТЕНД

 

kp-STEND3-15-03-2018.jpg

інформаційно-довідковий куточок з питань цивільного захисту

для житлово-експлуатаційної організації    (приклад 1300 Х 1645)

 

kp-STEND4-15-03-2018.jpg

 Інформаційно-довідковий куточок з питань цивільного 

захисту для сільської, селищної ради, громади тощо  (приклад 1785 Х 1355)

    Твіт